Arbeidsrechtkantoor AN-i
De oplossende kracht van een specialisme
Onze specialisten bemiddelen, procederen, onderzoeken en geven trainingen over ongewenst gedrag. Deze veelzijdigheid vertaalt zich naar passende oplossingen.
Gratis gesprek met een specialist voor klagers, beklaagden of werkgevers
Wanneer u een klacht heeft of een klacht ontvangt, zal het in beide situaties enorm helpen om het vraagstuk met een specialist door te nemen. Nadat u contact opneemt, spreekt u binnen 24 uur een specialist. De situatie wordt grondig doorgenomen en meerdere oplossingen worden besproken. Aan dat gesprek zijn geen kosten verbonden.
Voor telefonisch overleg met een specialist belt u:
Buiten kantooruren kunt u het bel-mij-terug formulier invullen. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
Bemiddeling tussen werknemers namens hun werkgever
Na een melding kan de klager de wens hebben om in gesprek te gaan met de beklaagde. Het doel is dan om er samen uit te komen en verder te kunnen werken. Dat is geen onderzoek, geen vaststelling van de feiten en dient niet voor dossiervorming. Het is gericht op het uitspreken van de situatie en het wegnemen van onduidelijkheid en de ervaren problemen.
Een dergelijk gesprek vraagt om een specialisme en bij voorkeur ook om een onafhankelijke positie en opstelling. Namens werkgevers kunnen we tussen medewerkers bemiddelen en het vraagstuk in een vroeg stadium passend oplossen.
We voeren dan eerst een intakegesprek met beide werknemers afzonderlijk (veelal via teams) en een dag later is er een gezamenlijk gesprek, op locatie en/of ook via teams. Bij de gesprekken kunnen ook vertrouwenspersonen deelnemen die vanuit hun rol eenzijdig de klager of de beklaagde bijstaan. De kosten worden door de werkgever gedragen die belang heeft bij een veilige werkomgeving en tijdige oplossing.
Vraag naar de mogelijkheden bij ons secretariaat:
Buiten kantooruren kunt u het bel-mij-terug formulier invullen. Wij nemen dan spoedig contact met u op.