Opleidingsinstituut AN-i hanteert de klachtenprocedure volgens het model van het NRTO voor consumenten.
Deze klachtenprocedure treft u hieronder aan:
Opleidingsinstituut AN-i hanteert de klachtenprocedure volgens het model van het NRTO voor consumenten.
Deze klachtenprocedure treft u hieronder aan:
Artikel 1: Definities
1. AN-i, gevestigd te Zeist aan de Jagerlaan 12.
Artikel 2: Indienen van een klacht
1. De klacht dient schriftelijk, gemotiveerd en ondertekend te worden ingediend bij de directie van XXX.
2. Er staat geen klachtrecht open tegen een besluit van algemene strekking.
1. De directie bevestigt de ontvangst van het klacht aan de klager binnen <aantal> dagen.
2. De directie verstrekt aan de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht waarover de directie beschikt.
3. Binnen ten hoogste twee weken na ontvangst van de klacht stelt de directie de klager in de gelegenheid om zijn klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en aan klager gezonden.
Artikel 5: Ingangsdatum